שאלות חשובות ותשובות בנושא טכנאי לתיקון מקררים

הדבר הראשון שעולה בראש כאשר מזהים תקלה במקרר הוא לקרוא לטכנאי לתיקון. אולם חשוב קודם לבדוק את מהות התקלה. לעיתים התקלה היא לא במקרר אלא במערכת החשמל . בשקע שמקצר או בבעיה אחרת. לעיתים הבעיה הינה בכבל או בתקע החשמל, ולא צריך להזמין מומחה. במידה ויש בעיה רצינית אז כדאי לחפש מומחה. אתר http://people.co.il/ הוא אתר שבנוי בדיוק למטרות אלו. יש בו שפע של בעלי מקצוע מומחים בתחומים רבים. יש בו מספר גדול של טכנאי מקררים בעלי ניסיון וידע רב לטיפול בבעיות של קלקול במקררים.

איך להתנהל מול האתר?

צריך להיכנס לאתר http://www.people.co.il ולהתקשר לטלפון שמופיע בו. אנשי האתר יפנו את הלקוח לטכנאי טוב מבין אלו שעובדים איתו. הטכנאי יתקשר ללקוח או שהלקוח יתקשר אליו. בכל מקרה מדובר בבעל מקצוע שמבין בתחום. הוא בנוי לשירות מהיר. הוא יודע שמקרר מקולקל בבית מפריע לניהול חיים תקינים. המזון יכול להתקלקל . לעיתים מדובר במזון ששווה כסף רב. לפעמים כשהתיקון מתאחר צריך להעביר את המזון הקפוא והמקורר למקררים של שכנים , חברים ועוד. זה לא נוח לבעלי הבית ולכולם.

איך להתנהל מול הטכנאי?

צריך ללחוץ על הטכנאי להגיע מוקדם ומהר. אם הוא לא פנוי, לנסות להשיג אחר. צריך להסביר לטכנאי את מהות התקלה באופן כללי. ככל שהטכנאי ידע יותר פרטים על התקלה, על סוג המקרר והדגם שלו, כך הוא יוכל להתכונן יותר טוב לתיקון. צריך לזכור שהתיקון נעשה בבית הלקוח, והטכנאי צריך לבוא מצויד בכל הכלים וחלקי החילוף הנחוצים. אין לו זמן להשתהות. הוא צריך לתקן את התקלה במהירות ובשלמות.

איך להתנהל בזמן התיקון?

כדאי לבדוק את תוצאות התיקון. אתר http://people.co.il/ שולח בעלי מקצוע מעולים, אולם בעלי המקרר חייבים לוודא שהתיקון בוצע כהלכה. רק לאחר מכן לשחרר את הטכנאי. צריך לשמור את פרטי האתר במקום קרוב על מנת שאפשר יהיה בעתיד להיעזר בו כשצריך. ברגע שהלקוח קבל שירות טוב מהאתר, הרי שהוא ימשיך גם בעתיד ליהנות ממנו. אין סיבה שזה לא יקרה. בעלי האתר רוצים לשמור על המוניטין הטוב שלהם.